niedziela, 22 sierpnia 2021

Wakacyjnie


Podczas wycieczki rowerowej gościłam w miejscu, które zachwyciło mnie pod wieloma względami. To niezwykle ważne, kiedy tworząc przestrzeń myślimy o innych i aranżujemy tak, żebyśmy sami czuli się w niej dobrze. Dotyczyć to może zarówno sali lekcyjnej, świetlicy czy wakacyjnego miejsca dla gości.








🪛⚙Tablicę sensoryczną dla najmłodszych można wykonać samodzielnie, wykorzystując gotowe ekementy.
😁🪛⚙Lampeczki, światełka, rozmaite zasuwki, korbki czy inne tego typu części z pewnością znajdziecie w domowych zakamarkach, a ile radości sprawi to dzieciakom, to już sami zobaczycie.


Biblioteczka dla każdego jest miejscem, które może stać się niezwykłą niespodzianką !
Ja znalazłam niejedną perełkę, a z ogromnym sentymentem sięgnęłam po "Zapałkę na zakręcie" Krystyny Siesickiej - mojej ulubionej autorki z czasów licealnych.
Inspirujcie się !
Działajcie !
Urządzajcie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz