czwartek, 9 września 2021

Odsłona trzecia #Młodzi z pasją

 Dla przypomnienia - "Młodzi z pasją" to projekt z myślą o dzieciach i młodzieży, aby uświadamiać jak zadbać o własny rozwój, jak rozwijać swoje zainteresowania, jaką szkołę wybrać w przyszłości.



Kolejna pasjonatka to Karolina Maliszewska!
💄👄💃
Taniec i kosmetologia...
Kiedy byłam dzieckiem nie wiedziałam kim będę w przyszłości. Pomysłów było wiele, ale znikały tak szybko, jak się pojawiały. W pewnym momencie w moim życiu pojawił się taniec. I mimo początkowego zniechęcenia swoim brakiem umiejętności, został ze mną aż do teraz. Trenowałam w warszawskiej szkole tańca i cieszyłam się z każdego awansu do wyższej grupy. Dzisiaj ta szkoła jest moim drugim domem. Trenuję we flagowym zespole tańca jazzowego JazzOne, z którym udało mi się zdobyć pierwsze miejsce na Mistrzostwach Świata Federacji IDO, a także kilkukrotnie stanąć na podium na Mistrzostwach Polski. Dzięki ukończeniu kursu na instruktora tańca pracuję teraz jako nauczyciel tańca dla dzieci i młodzieży. Wspólnie przygotowujemy się do występów, pokazów oraz jeździmy razem na obozy taneczne. Taniec jest zdecydowanie moją największą pasją, bez której nie wyobrażam sobie życia.





Jednak zawsze trzeba mieć plan „B”...
Początkowo z rozsądku wybrałam studia kosmetologiczne, aby mieć drugi zawód na wypadek gdy...no właśnie – może lepiej nie mówić o kontuzjach 😉 . Ale okazało się, że to strzał w dziesiątkę! Kosmetologia to bardzo szeroka dziedzina, która dynamicznie się rozwija. Dzięki temu cały czas mogę się uczyć i poszerzać swoje kompetencje. Pielęgnacja skóry i pomaganie moim klientkom z różnymi problemami skórnymi takimi jak trądzik, przebarwienia czy rumień daje mi masę satysfakcji. Praca w gabinecie z klientką „1 na 1” pozwala mi się skupić i wyciszyć. Zawsze staram się, aby poza dobrą usługą moje klientki wyniosły w gabinetu coś więcej – miło spędzony czas i poczucie zaopiekowania. Kosmetologia również stała się moją pasją i niebawem planuję otworzyć własne miejsce, w którym będę mogła jeszcze bardziej się rozwinąć.




Każda pasja jest piękna, unikatowa i jedyna w swoim rodzaju. Ale kiedy naprawdę się jej poświęcamy, musimy być też gotowi na różne wyrzeczenia. W czasie studiów dziennych równocześnie pracowałam, robiłam kurs instruktorski, trenowałam w zespole i odbywałam praktyki zawodowe. W komunikacji miejskiej spędziłam setki godzin, często byłam niewyspana, zupełnie nie odczułam „studenckiego życia”, bo nie miałam czasu na imprezy ze znajomymi. Ale dzisiaj jestem zadowolona z miejsca, w którym się znajduję. Jeszcze nie spełniona, bo cały czas mam plany i marzenia, które bardzo chcę zrealizować. Cieszę się, że poznałam tylu cudownych ludzi. Uważam, że to oni są i inspiracją i motywacją do tego, aby dalej się rozwijać. Jeśli miałabym dać jakąś radę młodym osobom z pasją, to aby nigdy nie czekali na „właściwy moment” i nie bali się ryzykować. Ja wciąż się tego uczę, ale uważam, że tylko wychodzenie spoza naszej strefy komfortu pozwala iść naprzód. Odwagi!




insta: karo.mal
źródło foto grupowe: Egurolla Dance Studio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz