poniedziałek, 6 września 2021

Rozprawka - nie taka straszna jak ją malują











Korzystając z projektu "młodzi z pasją" przedstawiłam uczniom sylwetki pasjonatów, które wszyscy już znacie.
😉
Przeczytaliśmy wywiady i złote myśli Martyny oraz Norberta. Następnie uczniowie ustosunkowali się do tematu: "Czy warto mieć w życiu pasję?", później wspólnie formułowali argumenty i popierali przykładami nie tylko tymi przedstawionymi podczas lekcji.
Ku mojej radości wśród przykładów znalazły się też postawy młodzieży z książki Justyny Sucheckiej "Young power", którą omawialiśmy w ubiegłym roku.
Temat bardzo przypadł 8- klasistom do gustu i myślę, że był dobrym pomysłem, żeby utrwalić umiejętność tworzenia rozprawki.
Ciekawa jestem czy ktoś jeszcze wykorzystał materiał z mojego projektu???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz