piątek, 3 września 2021

#Młodzi z pasją

 Niezwykle utalentowany młody człowiek z głową pełną pomysłów, a przy tym wyjątkowo spokojny, skoncentrowany i niebywale skromny.

Poznajcie Norberta !!!


Na pytanie co myślał o przyszłości będąc nastolatkiem, odpowiedział mi:
"Bardzo wcześnie wiedziałem co chcę robić. Skończyć szkołę filmową i zostać operatorem. To był też czas kiedy należałem do Teatru Ulicznego TUB, więc dużo występowałem. Przed maturą trzeba było zdecydować już ostatecznie. Pomyślałem sobie, że chcę dać sobie jeszcze rok, żeby się lepiej przygotować do filmówki. Żeby nie stracić czasu to postanowiłem zacząć się rozwijać w tym co już robiłem przez wiele lat. A że robiłem sporo cyrkowych rzeczy to trafiła się szkoła cyrkowa. I to była najlepsza decyzja w życiu. W Julinku poznałem cudownych ludzi. Niedługo po przyjściu do szkoły cyrkowej, dostałem się do szkoły filmowej. I tak się spełniło nastoletnie marzenie".
🤡🎭🎬
A co z planami na przyszłość ?
"Dzieje się bardzo dużo. Takie umiejętności przydają się w wielu miejscach. W filmie, serialach i na scenie. Planów na przyszłość jest wiele, ale jest to świat artystyczny, tutaj nic nie jest sto procent pewne, więc ciężko tę przyszłość zaplanować, wszystko może się zmienić w jeden dzień. I to jest w tym zawodzie piękne".




Czy w szkole cyrkowej można napotkać jakieś trudności?
"Chyba nie potrafię tak po prostu powiedzieć, że coś było trudne, a coś łatwe. Przede wszystkim znalazłem się w tej szkole bo chciałem i wszystko czego się uczyłem bardzo mnie fascynowało. Jednych elementów uczysz się szybciej, a innych wolniej. Zauważyłem ciekawą rzecz, że to czy ci coś wychodzi czy nie, zależy w głównej mierze od nastawienia i podejścia do nauki, a nie samych predyspozycji. One oczywiście pomagają, ale jeżeli będziesz cały czas narzekać to niczego się nie nauczysz. Nie jest ciężko nauczyć się nawet wymagających elementów, ciężko jest przekonać swoją głowę, że jest to osiągalne, przełamać strach. W tym zawodzie liczy się pewność siebie. I to moim zdaniem jest trudne, reszta to już tylko dobra zabawa".
Życzę nam wszystkim, aby nauka zawsze była dobrą zabawą !😍
🎭😍🤓🤸‍♂️🪂🤸‍♀️




Inspirujcie się, wykorzystujcie materiał o "młodych z pasją" podczas zajęć doradztwa zawodowego lub godzinach wychowawczych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz