środa, 15 września 2021

Młodzi z pasją - odsłona czwarta

 Tę wspaniałą dziewczynę o niesamowitym temperamencie miałam okazję poznać podczas kursu instruktora teatralnego, gdzie oczarowała mnie swoim optymizmem, wrażliwością i niezwykłą kreatywnością.

Z ogromną radością przedstawiam Magdalenę Daszkiewicz.



Aktorka, instruktorka teatralna, logopeda, neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, polonistka, animator. Prowadzi stronę logopedyczno-aktorską LOG-ART Magdalena Daszkiewicz oraz kanał na YouTubie o tej samej nazwie. Aktorka Teatr Itakzagramy i Teatru TEMAT.







Od najmłodszych lat było mnie wszędzie pełno, interesowało mnie mnóstwo rzeczy. Śpiewałam, tańczyłam, trenowałam biegi na orientację, siatkówkę i tenis stołowy, chodziłam na zajęcia plastyczne oraz inne koła zainteresowań. Zawsze doba była dla mnie za krótka, tak jest do teraz. Od dziecka interesowało mnie aktorstwo, fascynowała scena. Uwielbiałam na niej występować. Zawsze zwracałam uwagę na poprawną dykcję. Kochałam i kocham wcielać się w różne postaci. Niesamowite jest mówić tekstem napisanym przez kogoś innego i dawać do tego swoje emocje, uczucia czy humor. Pomysł na logopedię pojawił się jeszcze w liceum, ale zawsze na pierwszym miejscu było aktorstwo. Po szkole aktorskiej moje nogi zawędrowały na Uniwersytet Warszawski gdzie studiowałam dziennie polonistykę i logopedię. Z roku na rok logopedia skradała moje serce.
🎭
W trakcie studiów zaczęłam grać w Teatrze ITAKZAGRAMY, w którym gram do tej pory. Już na studiach miałam to szczęście, że zaczęłam pracować z małymi i dużymi pacjentami. Teraz mogę łączyć te zawody i jest to strzał w dziesiątkę. Zawsze miałam dobre relacje z dziećmi, potrafiłam je zrozumieć, wysłuchać. Dzieci lgnęły do mnie od najmłodszych lat. Nie miałam problemu, żeby się wygłupiać. Teraz też nie mam.
Chcę zarażać pozytywną energią i właśnie tą pasją. Dlatego w zeszłym roku w kwietniu powstała strona logopedyczno-aktorska LOG-ART MAGDALENA DASZKIEWICZ, która łączy to wszystko. Umieszczam na niej różne filmy, cykle np. Gimnastykę buzi i języka z Magdą, fragmenty terapii indywidualnej, cykl W przedszkolu, w którym prezentuję fragmenty grupowych zajęć logopedycznych oraz mnóstwo pomysłów na terapię. Często polecam także różne pomoce które są na rynku. Chcę, żeby młodzi logopedzi mieli lepszy start na swojej drodze, a bardziej doświadczeni nie tracili pomysłów, kreatywności i werwy. Bycie aktorką logopedą daje ogromny wachlarz działań. Pracuję z pacjentami w różnym przedziale wiekowym, od noworodka do 100. Prowadzę terapię z zakresu wczesnej interwencji logopedycznej, neurologopedii, niepłynności mowy, spectrum autyzmu. Trafiają do mnie dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwoju, dzieci w normie intelektualnej jak i z upośledzeniem, dorośli po udarze. Prowadzę także zajęcia z emisji głosu, a nawet przygotowuję do szkół aktorskich. Często stosuję śmiechoterapię.
Zależy mi, żeby pacjenci czuli się u mnie komfortowo. Chcę, żeby terapia nie była nudną koniecznością, tylko kreatywną przyjemnością. W tym zawodzie jest jedna ogromna zaleta NIE NUDZISZ SIĘ !
Tak szczerze to nie czuję, że jestem w pracy, bo cały czas się dobrze bawię.





Jeśli lubisz pracę z ludźmi, jesteś ich ciekawa/y, jesteś cierpliwa/y, dociekliwa/y, lubisz uczyć się nowych rzeczy i masz głowę pełną pomysłów to logopedia jest dla Ciebie. Dzieci wyczują, że udajesz kogoś innego. Jeśli chodzi o aktorstwo to się po prostu wie
W pracy spędzamy większość naszego życia to od nas zależy czy będziemy do niej chodzić z uśmiechem.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz