poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Podejmuj wyzwania !

Potrójna radość !!! 
I uwierzcie mi, że to nie prima aprilis, a raczej efekt moich działań w ostatnich tygodniach. Zdjęcie z wiadomościami, które ostatnio otrzymałam pokazuje, że warto podejmować wyzwania, do czego Was gorąco zachęcam!!!
A już wkrótce:
- będę miała okazję posłuchać Radka Kotarskiego,autora książki "Włam się do mózgu", podczas konferencji Social Media Social Business - otrzymałam tytuł "gościa honorowego"
- dzięki wygranej w konkursie, wezmę udział w rozmowie z Emilianem Kamińskim, dyrektorem Teatru Kamienica, o spełnianiu marzeń i o ... teatrze
- dzięki kolejnej wygranej, będę miała możliwość zorganizować dla Was szkolenie online we współpracy z wydawnictwem Operon, na temat tworzenia szkolnego wolontariatu
W tym miejscu polecam rozdział "Szkoła projektowania marzeń" - "Wychowanie do osobistego rozwojuKatarzyna Skolimowska Inspiracje dla szkoły : " w logo projektu (...), z którego zrodziła się ta książka, jest diament z lotu ptaka. Dlaczego? Ponieważ diament to węgiel, który wziął się do roboty. Wierzymy, że każdy ma szansę nim się stać, jak sobie na to pozwoli". Ja właśnie sobie pozwalam i Tobie też tego życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz